Ledelsesbøger

Feedback

Jesper Dalgaard Pøhler
11. september 2020

Maj Bjerre er strategisk rådgiver, coach, foredragsholder og iværksætter og har netop skrevet bogen Feedback, så du bliver hørt.

bred
Gå til Action card

Forlaget skriver:

Bogen sætter fokus på, at alt for meget kritik og feedback bliver givet, fordi afsenderen har behov for at sige noget, og ikke fordi modtageren reelt har gavn af feedbacken.

Når vi giver feedback, gør vi det for at få indflydelse. Vi vil gerne påvirke noget i en bestemt retning, nemlig den retning, som, vi synes, er rigtig. Som afsender har vi en tendens til at glemme, at vores feedback skal være relevant, brugbar og værdifuld for modtageren.

Oplever du, at din feedback bliver misforstået og modtaget som kritik? Og vil du gerne give en feedback, som er brugbar?

Her får du inspiration til, hvordan du kan skabe de bedste betingelser for din feedback, så du bliver hørt.


Bogen kan købes her

Udgivelsesdato: 16. september 2020
Forlag: Forlaget Pause

I din indbakke Konkrete værktøjer og viden om ledelse

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag ugentlig inspiration, værktøjer, portrætter, kurser og guides.

Luk
I din indbakke Konkrete værktøjer og viden om ledelse

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag ugentlig inspiration, værktøjer, portrætter, kurser og guides.