Giv ordet til medarbejderne af Rikke Damgaard
Ledelsesbøger

Giv ordet til medarbejderne – Employee advocacy 2.0

Natasja Isabella Andersen
21. december 2020

Forfatteren Rikke Damgaard arbejder med digital kommunikation – både strategisk og praktisk. Hun har de seneste år fokuseret særligt på at rådgive virksomheder og organisationer om digital branding af både virksomhed og medarbejdere – også kaldet employee advocacy.

Gå til Action card

Forlaget skriver:

Siden første udgave af denne bog udkom i 2017, har employee advocacy vist sig at være et stærkt middel til at nå kunder, nye medarbejdere og samarbejdspartnere i et fragmenteret medielandskab, hvor teknologi og nye medier opstår og udvikler sig hastigt.

I dag er situationen på sociale medier, at det er den personlige historie og samtale, der fænger. Denne nye udgave af bogen behandler derfor det, der kan kaldes employee advocacy 2.0.

Disciplinen har bevæget sig fra sin første version, der så medarbejdere som distributionskanaler, til nu at se medarbejdere som værdifulde samarbejdspartnere.

Bogen ser derfor på, hvordan både virksomhed og medarbejdere kan styrke deres digitale brand – hver for sig og sammen – via fælles værdier og dermed skabe fælles fortællinger og budskaber om emner, som både virksomhed, medarbejdere og kunder brænder for.

Forlag: Rikke Damgaard

Udgivelsesdato: 24. November 2020

Køb bogen her