Noget af det værste, jeg ved, er at føle, at jeg spilder tiden. Det kan ske, hvis jeg deltager i et møde, hvor det ikke var nødvendigt, at jeg var der, eller at jeg er med til en aktivitet, der burde være overstået på to timer, men tog fire. Dem, jeg arbejder tæt sammen med mig, er som regel ikke i tvivl, når jeg har det på den måde. De kan se det på mit kropssprog.
Jeg bruger meget tid på at tænke over, hvordan vi sikrer, at LEGO-brandet er lige så stærkt om 10 eller 20 år, som det er i dag. Hvordan skal vi positionere os som verdensbrand? Hvad skal vi være bevidste om? Det er noget af det, der gør, at vi lige nu investerer kraftigt i digitale spil, for vi er nødt til at være relevante alle de steder, børn og voksne er til stede. Men hvordan gør vi det om 10 år? Og hvordan ser en portefølje ud om 10 år? Jeg tænker ekstremt meget på at få lavet en platform, der gør, at bukserne kan holde til den tid, hvis vi bliver ved med at vokse.